De Tille



Justerjûn yn it Oranje Bierhuis yn Ljouwert de lêzing fan myn broer bywenne. As eardere direkteur (oant 1999) fan boekhannel De Tille, foar it lêst fêstige oan it Rúterskertier, joech hy ús ynsjoch yn it wol en wee yn it bestean fan de boekhannel. Njonken de boekhannel wie hy ek útjouwer fan boeken dy’t te krijen hiene mei de Fryske kultuer. Fan in soad saken dy’t hy oanhelle hie ik fansels weet.  Ik sil op dit plak syn lêzing net werhelje. Mar syn ferhalen rekken my o sa. Tinzen, situaasjes en anekdoates makken dat ik wer op’e ny grutsk bin op ûs heit, de oprjochter fan de saak. Grutsk ek op myn beide bruorren. Sy handelden yn de geast fan ûs heit en dan mei nye ynsichten. Dêrnei in hearlik miel yn't Ethiopische restaurant Gojo yn de Weerd. Tafallich krekt tsjinoer it eardere antikwariaat fan ús broer (1939-2016).

Jes Wassenaar en Ad Fahner wiisden ús nei ôfrin op de opname fan in petear mei ús broer.

Mear witte oer de Tille?  Dêr is in side oan wijd op Wikipedia. Ik wit net wa dat skreaun hat en bin dus net ferantwurdlik foar de ynhâld.

Reacties

  1. Vertaling door de Fryske Oersethelp:
    Gisteravond in het Oranje Bierhuis in Leeuwarden de lezing van mijn broer bijgewoond. Als voormalige directeur (tot 1999) van boekhandel De Tille, voor het leest gevestigd aan het Ruiterskwartier, gaf hij ons inzicht in het wel en wee in het bestaan van de boekhandel. Naast de boekhandel was hij ook uitgever van boeken die te maken hadden met de Friese cultuur. Van veel zaken die hij aangaf wist ik natuurlijk. Ik zal hier zijn lezing niet herhalen. Maar die raakten mij wel zeker. Gedachten, situaties en anekdotes maakten dat ik opnieuw trots ben op onze vader, de oprichter van de zaak. Trots ook op mijn beide broers. Zij handelden in de geest van onze vader en dan met nieuwe inzichten . Vervolgens genoten wij van een heerlijke maaltijd in het Ethiopische restaurant Gojo in de Weerd. Toevallig precies tegenover het voormalige antikwariaat van onze broer (1939-2016).

    Jes Wassenaar en Ad Fahner maakten ons attent op de opname van een gesprek met onze broer.

    Meer witte over de Tille? Er is een pagina aan wijd op Wikipedia. Ik weet niet wie dat geschreven heeft en ben dus niet verantwoordelijk voor de inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Reedriden 1

Reedriden 2

SC Cambuur